سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

تکنیک های نوروفیدبک به عنوان درمانی برای انواع اختلالات روانی از جمله اختلال نقص توجه ، اختلال هویت تجزیه ای ، افسردگی ، سوء مصرف مواد مخدر و الکل و آسیب مغزی استفاده می شود. منابع برای درک اینکه این تکنیک چیست ، چگونه استفاده می شود و در مورد چه اختلالات و بیماران قابل استفاده است کمیاب است. این کتاب یک ابزار ایده آل برای تمرین پزشکان و روانشناسان بالینی در عمل مستقل و محیط های بیمارستانی است ، مقدمه ای بر تکنیک های نوروفیدبک/نوروتراپی را ارائه می دهد.جزئیات مزایای EEG کمی نسبت به سایر سیستم ها مانند PET و SPECTمقدمه ای بر اقتصاد کلان کمی با استفاده از جولیا: از تکنیک های محاسباتی اساسی تا پیشرفته ، دسترسی به تکنیک های اساسی در اقتصاد کلان محاسباتی و کمی را تسهیل می کند. تمرکز بر نرم افزار اخیر و بسیار امیدوارکننده ، جولیا ، است که زبانی شبیه به MATLAB را با سرعت قابل مقایسه با C/Fortran ارائه می دهد ، همچنین در مورد چالش های مدلسازی که کمی اقتصاد کلان را پویا می کند ، بحث می کند ، یک ویژگی کلیدی که کتابهای کمی در این زمینه برای اقتصاددانان کلان شامل می شود. به ابزارهای اساسی برای ساخت ، حل و شبیه سازی مدلهای اقتصاد کلان نیاز دارد. این کتاب به شکلی شکاف بین کتابهای متوسط ??اقتصاد کلان و مدلهای مدرن DSGE مورد استفاده در تحقیقات را پر می کند.
ترکیبی از مقدمه ای بر جولیا ، با نیازهای خاص دانشجویان اقتصاد کلان که به مدل های DSGE علاقه مند هستند و دانشجویان دکترا و محققان علاقه مند به ساخت مدل های DSGE
آموزش تکنیک های اساسی در اقتصاد کمی کلان با معرفی عناصر نظری مدل های کلیدی اقتصاد کلان و پیاده سازی بالقوه الگوریتمی آنهامقدمه ای بر کمیاب اولتراکروآنالیز بر اساس گزارشات منتشر شده توسط نویسندگان متعدد گردآوری شده است. این ادعا نمی کند که یک درمان جامع از ultramicroanal ارائه می دهد ، اما داده ها را در مورد موضوع و روش ها و تکنیک های تجربی مرتبط ، تجهیزات مورد نیاز تازه طراحی شده و غیره خلاصه می کند. چندین روش شرح داده شده است که در تجزیه و تحلیل مقدار کمی نمونه موثر بوده است. توزین اجسام بسیار کوچک و تیتراسیون و رنگ سنجی محلولها به طور گسترده مورد بررسی قرار می گیرد. تجهیزات مورد استفاده در فوق رومیزی ، علاوه بر اندازه کوچک ، از طراحی بسیار تخصصی برخوردار است. این ویژگی های منحصر به فرد و همچنین برخی از ریز دستکاری کننده های ساده تر ، در فصل های مربوطه مورد بحث قرار گرفته است.
محققان در اقتصاد کلان را در معرض تکنیک های محاسباتی مدرن برای شبیه سازی و حل مدلهای DSGE قرار می دهد
جزئیات روش های QEEG و اقدامات معمولی را ارائه می دهد
پایگاه های داده QEEG را برای مرجع توصیف می کند
پروتکل هایی را برای اختلالات خاص/جمعیت بیماران توصیه می کند