سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

مقدمه ای بر Quantum Electronics بر اساس یک درس ترم مهندسی برق برای دانشجویان آلمانی است. این کتاب مقدمه ای بر مبانی لیزرها و ماسرها و ارائه اصول فیزیک ، نظریه آنها و روشهای تجزیه و تحلیل است که به دنبال تجزیه و تحلیل ، توضیح و تعیین کمی پدیده های مهم مرتبط هستند. سپس خواص لیزر مورد بحث قرار می گیرد ، نویسنده آن را با خواص ماسر مقایسه می کند. اگرچه ماسرها بر اساس ویژگی های فیزیکی لیزرها هستند ، اما ماسرها با انتشار القایی مایکروویو را تقویت می کنند. نحوه تقویت لیزر ، قدرت و فرکانس نوسان آن و اینکه کدام محیط برای لیزر مناسب است مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. توضیحات لیزر تأکید بیشتری دارد زیرا در نظر گرفته می شود که کاربردهای فنی بیشتری نسبت به میزر دارد. به عنوان مثال می توان به عملکرد لیزر گازی اشاره کرد ، زیرا در زمان و مکان انسجام نشان می دهد که به عنوان مهمترین کیفیت پرتوهای لیزر در نظر گرفته می شود. فیزیکدانان ، دانشجویان و دانشگاهیان در زمینه مهندسی برق و الکترونیک کوانتومی متوجه خواهند شد که این کتاب به بسیاری از علایق آنها می پردازد.
ر مکانیک کوانتومی مقدمه ای شفاف و به روز برای اصول مکانیک کوانتوم در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد سال اول در رشته شیمی ، علوم مواد ، زیست شناسی و زمینه های مرتبط ارائه می دهد. این نشان می دهد که چگونه مفاهیم اساسی نظریه کوانتوم از آزمایش های کلاسیک در فیزیک و شیمی به وجود آمده است و مبانی کوانتوم مکانیکی تکنیک های مدرن از جمله طیف سنجی مولکولی ، لیزرها و NMR را ارائه می دهد.
بلیندر همچنین تحولات مفهومی اخیر در نظریه کوانتوم ، از جمله گربه شرودینگر ، آزمایش اینشتین-پودولسکی-روزن ، قضیه بل و محاسبه کوانتومی را مورد بحث قرار می دهد.روشهای هسته ای ، جلد 1: مقدمه ای بر فیزیک رادیوآزمایی مقدمه ای بر اصول فیزیکی روشهای آنالیز رادیویی ارائه می دهد. این کتاب مکانیسم های واکنش هسته ای ، فرمول عملی تجزیه عنصری و تعامل پرتوهای ذره باردار با ماده را مورد بحث قرار می دهد. این جلد که در شش فصل سازماندهی شده است ، با مروری بر اصول واکنش هسته ای ، شامل مکانیسم های واکنش ، سینماتیک و مقطع ، آغاز می شود. این متن سپس محاسبه اثرات ناهماهنگی را که نقش عمده ای در تجزیه و تحلیل مشخصات عمیق دارند توضیح می دهد. فصل های دیگر پراکندگی ذرات باردار سنگین را در نظر می گیرند ، که روشی کاملاً ثابت برای تجزیه و تحلیل سطحی اتم های سنگین است. این کتاب همچنین استفاده احتمالی از واکنش های هسته ای به عنوان یک ابزار تحلیلی را مورد بحث قرار می دهد. فصل پایانی به چند نمونه از تحقیقات انجام شده در رشته های مختلف می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشمندان با زمینه های مختلف علمی مانند زیست شناسان ، فیزیکدانان ، شیمی دانان ، مهندسان و متالورژیست ها است.مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل واقعی مفاهیم تجزیه و تحلیل واقعی را ارائه می دهد و مشکلاتی را که نیاز به معرفی این مفاهیم دارند ، برجسته می کند. موضوعات از مجموعه ها ، روابط و توابع گرفته تا اعداد ، دنباله ها ، سری ها ، مشتقات و انتگرال ریمان را شامل می شود. این جلد با مقدمه برخی از مشکلاتی که در استفاده از اعداد برای اندازه گیری برطرف می شود و انگیزه ای برای ایجاد تجزیه و تحلیل واقعی ایجاد می کند ، آغاز می شود. سپس توجه به اعداد واقعی که از اعداد طبیعی ساخته شده اند ، با تأکید بر اعداد صحیح ، منطقی و غیر منطقی می شود. فصل های بعدی شرایطی را که توالی ها دارای محدودیت هستند و محدوده بسیاری از دنباله های مهم را به همراه توابع یک متغیر واقعی ، قضیه رول و ماهیت مشتق ، استخراج می کند. و نظریه مجموعه های نامحدود و نحوه کاربرد مفاهیم در نمایش اعشاری. این کتاب همچنین قبل از پایان بخشیدن به یک فصل در مورد انتگرال ریمان و مسئله مساحت و اندازه گیری آن ، برخی از عملکردها و توسعه های مهم را مورد بحث قرار می دهد. در سراسر متن ، بیشتر بر مفاهیم و نتایج جالب توجه بوده است تا بر تکنیک ها. هر فصل شامل تمریناتی است که به منظور تسهیل درک موضوع مورد نظر است. این کتاب برای دانش آموزان در کالج های آموزشی و سایر افرادی با نیازهای مشابه طراحی شده است. در سراسر متن ، بیشتر بر مفاهیم و نتایج جالب توجه بوده است تا بر تکنیک ها. هر فصل شامل تمریناتی است که به منظور تسهیل درک موضوع مورد نظر است. این کتاب برای دانش آموزان در کالج های آموزشی و سایر افرادی با نیازهای مشابه طراحی شده است. در سراسر متن ، بیشتر بر مفاهیم و نتایج جالب توجه بوده است تا بر تکنیک ها. هر فصل شامل تمریناتی است که به منظور تسهیل درک موضوع مورد نظر است. این کتاب برای دانش آموزان در کالج های آموزشی و سایر افرادی با نیازهای مشابه طراحی شده است.
اصول مکانیک کوانتوم و پیشرفتهای مدرن در این زمینه را به وضوح ارائه می دهد
کاربردهای طیف سنجی مولکولی ، لیزر ، NMR و MRI را توضیح می دهد
مفاهیم جدیدی مانند گربه شرودینگر ، قضیه بل و محاسبات کوانتومی را معرفی می کند
شامل تصاویر تمام رنگ ، ویژگی های آموزشی اثبات شده و پیوندهایی به مطالب آنلاین است