سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

هترین دوره لعنتی ویندوز سرور 2008 ، دوره دوم ، به طور کامل ویرایش و به Windows Server 2008 به روز شده است.

این کتاب به شما نحوه افزایش قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری زیرساخت سرور خود را با استفاده از وب و فناوری های مجازی سازی نشان می دهد. با استفاده از ابزارهای جدید مانند IIS7 ، Windows Server Manager و Windows PowerShell بر سرورها و وب سایت های خود کنترل بیشتری داشته باشید. و شبکه خود را با استفاده از Network Access Protection و کنترل کننده دامنه فقط خواندنی ایمن کنید.

  • مدیریت سرور وب با خدمات اطلاعاتی اینترنت دانلود تحقیق ویرتیو چندین سیستم عامل را در یک سرور مجازی کنید
  • امنیت سخت شدن ، از جمله محافظت از دسترسی به شبکه ، مدیریت حقوق فدرال و کنترل کننده دامنه فقط خواندنی

    بهترین شواهد برای جراحی ستون فقرات موارد نمایشی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند مداخلات جراحی بهینه را برای بیماران خود تعیین کنید. دکتر رهول جندیال و استیون آر. گارفین و یک تیم متعادل از جراحان اعصاب و ارتوپد برجسته ، روند ایجاد رویکرد مشترکتر بین ستون فقرات و جراحی های ارتوپدی را بررسی می کنند. این منبع آسان برای خواندن ، مبتنی بر شواهد ، "نکاتی از استادان" را برای بررسی سریع عناصر مهم تشخیص و درمان و دسترسی آنلاین در  با متن قابل جستجو و تصاویر قابل بارگیری ارائه می دهد.

    • بیماران خود انتخاب کنید.
    • به همراه گالری تصاویر قابل بارگیری و کتابخانه ویدئویی که تفاوت های ظریف تکنیک های اصلی را نشان می دهد ، به صورت آنلاین و بصورت آنلاین در  قابل جستجو باشید.
    • رویکردی چند رشته ای را از طریق پوشش که منعکس کننده تغییر ماهیت تخصص است با استفاده از فصلهایی که توسط جراحان مغز و اعصاب و ارتوپد نوشته شده است ، اعمال کنید.
    • مهمترین عناصر تشخیص را از طریق "نکاتی از استادان" به سرعت مرور کنید.
    • اطلاعات مورد نیاز خود را با قالبی سازگار و مبتنی بر مورد که به روشنی شواهد و فنون را ارائه می دهد ، به راحتی پیدا کنید.

    بهترین شواهد برای جراحی ستون فقرات منبع مناسبی برای هر جراحی است که مایل به کسب اطلاعات در مورد بهترین شواهد در مورد مواردی است که در مورد مدیریت جراحی بحث شده است. اطلاعات ارائه شده شامل مرور کامل ادبیات ، فنون و مواردی است که توسط جراحان برجسته ستون فقرات ارائه شده است. اطلاعات به منظور بیان یک رویکرد مشترک که تکامل طبیعی در محیط دانشگاهی است ، از یک گروه متعادل از جراحان ارتوپدی و مغز و اعصاب ارائه می شود. این عنوان در قالب قالبی که مهمترین عناصر را در دسترس و جذاب قرار می دهد ، یک مورد نماینده و شواهدی را برای مداخله بهینه جراحی در آن مورد ارائه می دهد.