سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

اصول طراحی موزه هنر والتر اندرسون - کلبه هنری Courtney Blossman معماران بلند به عنوان معمار نمایش گالری موزه هنر والتر اندرسون از معماران خواست تا نوسازی و مرمت کلبه ای را که موزه در کلاس های آموزشی استفاده می کند طراحی کنند ، که "کلبه هنری" تلقی می شد. بازسازی کلبه ، ساختار ملکه آن در دهه 1890 ، اولین مرحله در گسترش پردیس جدید موزه ، مجتمع خلاق است ، که شامل فضای کلاس ، فضای رویداد و استودیوها خواهد بود.  

این پروژه شامل تجسم داخلی ، از جمله جابجایی راه پله (اضافه شده در یکی از چندین بازسازی) به نمای بیرونی ، بازکردن دو اتاق کوچک در یک استودیو بزرگ ، افزودن یک ایوان عقب ، پیکربندی مجدد طبقه بالا برای اسکان مهمانان و ایجاد دسترسی در سراسر آن بود. به
درخواست موزه نشان دادن پیشرفت در طول زمان - از گذشته تا به امروز - از ارتفاع خیابان تاریخی ، از داخل ، تا ایوان جدید است. با این اوصاف ، گالری جلویی با دیوارها و سقف مهره ای ، زبانه و شیار ، و دو در که به استودیوی اصلی منتهی می شود به طرح اولیه خود بازگردانده شد. استودیوی اصلی که در ادامه می آید یک فضای کاری باز است که به چاپ بلوک اندرسون از طریق گرافیک روی سقف ادای احترام می کند.
از این فضا برای کلاس ها ، جلسات و نمایشگاه ها استفاده می شود. در انتهای کلبه ، یک استودیو کوچکتر وجود دارد - که قبلاً یک انبار بود - با پنجره هایی مشرف به ایوانی که به نظر می رسد در چشم انداز منفجر می شود. ایوان ، و پله های آمفی تئاتر آن ، فضایی برای کلاس های درس ، سخنرانی و کنسرت در فضای باز فراهم می کند. این مرحله را برای مرحله دوم توسعه پردیس تعیین می کند. رنگ تیله ای که در سرتاسر آن استفاده شده از قایق والتر گرفته شده است.

مصالح مورد استفاده:
1. روکش نما: جانبی  
، 1x6 چوب کشتی ، تزئین رنگ آمیزی شده
، تخته سیمانی 1x12 ، جیمز هاردی

2. کفپوش: Marmoleum ، MCT ، FORBO
3. درها: فایبرگلاس ، درب بیرونی ، Therma-Tru
4. پنجره ها: روکش آلومینیومی ، H3 ، Sierra Pacific
5. سقف: Galvalume ، فلز راه راه
6. روشنایی داخلی: مسیر ، LAZER ، HALO / Surface Mount ، NUVO ، SATCO
7. مبلمان داخلی: چوب ، کارخانه ، سفارشی