سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

انرژی و مکانیسم های انتشار سینتیک پدیده های متنوعی مانند ساخت نیمه هادی ها و ابررساناها ، خنک سازی فولاد ، دگرگونی زمین شناسی ، سخت شدن بارندگی آلیاژهای آهنی و خوردگی فلزات و آلیاژها را کنترل می کند. این کار مبانی انتشار در حالت جامد را در سطحی مناسب برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مقطع کارشناسی ارشد در علوم مواد ، متالورژی ، کانی شناسی و فیزیک و شیمی حالت جامد توضیح می دهد. دانش شیمی فیزیکی مانند یک دوره کارشناسی یکساله به طور کلی ارائه می شود پیش نیاز است ، اگرچه هیچ دانش دقیقی از فیزیک حالت جامد یا کریستالوگرافی مورد نیاز نیست.این کتاب با معرفی منابع یونیزاسیون ، آماده سازی نمونه ، دستورالعمل های تجسم ، شناسایی مولکول ها ، کمی سازی ، تجزیه و تحلیل داده ها و غیره ، پایه و اساس دانش تصویرسازی MS را تشکیل می دهد. بخش دوم شامل فصل هایی است که بر مطالعات موردی در تجزیه و تحلیل طبقه مولکول های زیستی متمرکز شده است. مطالعات موردی شامل مقدمه/پیشینه ، و خلاصه ای از مطالعات تصویربرداری موفق MS با ارقام گویا و جهت های آینده است.
ازاریابی ورزشی یک متن بسیار قابل دسترسی است که اصول و ابزارهای کلیدی بازاریابی ورزشی را ارائه می دهد. این مقاله که توسط یک متخصص در مدیریت و بازاریابی ورزش نوشته شده است ، توضیحات روشنی را با مطالعات موردی ، تمرینات و تصاویر ترکیب می کند و تکنیک های قابل استفاده در بخش های غیر انتفاعی ، حرفه ای و دولتی ورزش را برجسته می کند. این متن علاوه بر پرداختن به مفاهیم بازاریابی سنتی ورزشی ، فصل منحصر به فردی در زمینه ایده ها و فناوری های پیشرفته در بازاریابی ورزشی رسانه های جدید ارائه می دهد.مطالب لازم را برای درک یادگیری ماشین مانند آمار ، احتمال ، جبر خطی و حساب ارائه می دهد
پوشش کامل رویکرد مولد در تشخیص الگوی آماری و رویکرد تبعیض آمیز در یادگیری ماشین آماری
شامل برنامه های MATLAB/Octave است تا خوانندگان بتوانند الگوریتم ها را به صورت عددی آزمایش کنند و مهارت های ریاضی و عملی را در طیف گسترده ای از کارهای تجزیه و تحلیل داده ها به دست آورند.
طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در یادگیری ماشین و آمار را مورد بحث قرار می دهد و نمونه هایی را از پردازش تصویر ، پردازش گفتار ، پردازش زبان طبیعی ، کنترل روبات ، و همچنین زیست شناسی ، پزشکی ، نجوم ، فیزیک و مواد ارائه می دهد.
یادگیری ماشین به رایانه ها این امکان را می دهد که الگوها را بیاموزند و تشخیص دهند بدون اینکه واقعاً برنامه ریزی شده باشند. وقتی تکنیک های آماری و یادگیری ماشینی با هم ترکیب شوند ، یک ابزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل انواع مختلف داده ها در بسیاری از علوم کامپیوتر/مهندسی از جمله ، پردازش تصویر ، پردازش گفتار ، پردازش زبان طبیعی ، کنترل ربات و همچنین علوم بنیادی مانند زیست شناسی ، پزشکی ، نجوم ، فیزیک و مواد.
مقدمه ای بر یادگیری ماشین آماری مقدمه ای کلی در مورد یادگیری ماشین ارائه می دهد که طیف وسیعی از موضوعات را به طور مختصر پوشش می دهد و به شما کمک می کند تا شکاف بین تئوری و عمل را برطرف کنید. بخش اول درباره مفاهیم اساسی آمار و احتمال که در توصیف الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده می شود بحث می کند. بخش دوم و قسمت سوم دو رویکرد اصلی تکنیک های یادگیری ماشین را توضیح می دهند. روشهای مولد و روشهای تبعیض آمیز. در حالی که قسمت سوم نگاهی عمیق به موضوعات پیشرفته ای دارد که نقش اساسی در مفیدتر کردن الگوریتم های یادگیری ماشین در عمل دارند. برنامه های همراه MATLAB/Octave مهارت های عملی لازم را برای انجام طیف وسیعی از کارهای تجزیه و تحلیل داده ها به شما ارائه می دهد.
این متن که برای خوانندگان تازه وارد در زمینه بازاریابی ورزشی یا در ابتدای فعالیت خود نوشته شده است ، خواننده را با مبنای دانش قوی مجهز می کند.
مقدمه ای بر بازاریابی ورزشی باید اولین ایستگاه در لیست خواندن دانشجویان مبتدی مدیریت و بازاریابی باشد.
به کارگیری نظریه بازاریابی و چارچوب های آن در محیط صنعت منحصر به فرد صنعت
درک بهترین رویکردهای بازاریابی برای ورزش های غیر انتفاعی ، حرفه ای و دولتی
درک ویژگی ها و رفتارهای مصرف کنندگان ورزش
انجام تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی یک سازمان ورزشی و تعیین آن استراتژی موقعیت یابی در بازار
شناسایی فرصت های بازاریابی و ایجاد اهداف بازاریابی
پرورش نام تجاری ورزشی
کسب ، مدیریت و ارزیابی حمایت های ورزشی
طراحی فعالیت های بازاریابی به طور خاص برای خدمات ورزشی
استفاده از فناوری های رسانه ای جدید برای بازاریابی ورزشی