سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

کتاب دعا نویسی جدید و قابل استفاده برای معنویت دعا جهانی ترین و در عین حال خصوصی ترین اعمال معنوی است. مردم در هر عصر، به هر زبان، فرهنگ و سنت مذهبی دعا کرده اند. نماز امروز شکوفا شده است، پیوند بسیار متنوعی بین مردم در سراسر جهان. اکنون این راهنمای مفید همه چیزهایی را که برای انجام این تمرین به آن نیاز دارید، دارد.کتاب دعا نویسی در اینجا دیدگاه‌هایی خواهید یافت که زمان و سنت را تلاقی می‌کنند، به‌علاوه کمک‌های عملی فراوان؟ دیدگاه تاریخی، اطلاعات ملموس، تأملات متفکرانه، تمرین‌های عملی، و تشویق‌های فراوان.بگذارید اولیای الهی به شما الهام کنند که برای ارواح مقدس در برزخ شفاعت کنید!وارد یکی از اعمال معنوی ارزشمند کلیسا شوید!
از قرن هفتم کاتولیک های سراسر جهان از نوونا به عنوان وسیله ای برای تعمیق زندگی معنوی خود، ابراز ارادت به یک قدیس یا به عنوان راهی برای درخواست از خداوند برای فیض خاص استفاده کرده اند. نوونا (از لاتین novem، "نه" و noveni، "نه در یک زمان") دوره ای از دعای عمومی یا خصوصی است که نه روز طول می کشد، که نماد زمان بین عروج مسیح و پنطیکاست است،کتاب دعا نویسی که طی آن مریم و حواریون در انتظار بودند. آمدن روح القدس
در قلب Novenas برای سال کلیسا مجموعه ای از نزدیک به 60 رمان اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای تغذیه روح خود هنگام بزرگداشت انواع شگفت انگیز ارواح مقدس و روزهای مقدس استفاده کنید. اجازه Fr. پیتر جان کامرون، OP، ویراستار Magnificat، تا شما را در سفری پر ارزش از دعا و شفاعت مطابق با سال کلیسا راهنمایی کند.
ترس‌ها، علایق، نگرانی‌ها و سپاس‌گزاری‌های خود را با انواع مختلفی از نوین‌ها از جمله مواردی که به افتخار:خدا همیشه و همه جا هست و ما می توانیم با او در همه جا و همیشه ارتباط برقرار کنیم.—از فصل پنجم
آیا دعا امکان پذیر است؟ آیا این تفاوتی هم ایجاد می کند؟ آیا خدا می شنود و جواب می دهد؟ چگونه نماز بخوانیم؟ چرا؟
در این اثر کلاسیک در مورد زندگی معنوی، رالف مارتین ابزارهایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا به طور کامل وارد یک رابطه پربار با خدا شوند. دعا یک هدیه است نه یک بار. روح القدس از طریق آن ما را به تثلیث می کشاند و گرسنگی برای خدا را که در قلب هر انسانی نهفته است برطرف می کند.کتاب دعا نویسی توماس مرتون یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های معنوی قرن بیستم است. یک راهب تراپیست، او همچنین یک نویسنده پرفروش بود که آثارش به عنوان آثار کلاسیک معنوی در نظر گرفته می شود.لورنا برن به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است و از آنها خواسته است تا بفهمند که هر کدام یک فرشته نگهبان دارند و با نشان دادن اینکه می توانند از خدا و فرشتگان کمک بخواهند.
معمولاً از لورنا در مورد چگونگی درخواست و دعا کردن کمک می‌خواهند، بنابراین در این کتاب جدید او توصیه‌های مفصلی می‌کند و همچنین شامل دعاهایی برای مناسبت‌های مختلف می‌شود.
او می‌گوید: «گاهی اوقات دعاهای ما آنقدر بر درخواست چیزها متمرکز است، فراموش می‌کنیم که به آنچه خدا، فرشتگان و عزیزانمان می‌خواهند به ما بگویند گوش دهیم. خداوند همیشه این وفور نعمت را برای ما آماده کرده است، نعمت های کوچک و نعمت های بزرگ. او می‌خواهد به هر فردی نعمت‌های بزرگی بدهد که زندگی را تغییر می‌دهد، از زمانی که آن فرد متولد می‌شود. خداوند برای تحقق آن هر کاری انجام خواهد داد، اما هرگز به اراده آزاد فردی تجاوز نخواهد کرد، که دلیل خوبی برای گفتگوی هوشمندانه با او - شنیدن و همچنین درخواست - در دعا است.
در ابتدا با عنوان The Climate of Monastic Prayer, Where Prayer Flourshes منتشر شد آخرین اثر اوست. این مملو از آموزش های در دسترس و کاربردی برای هر کسی است که می خواهد نماز را در ابعاد کامل آن بررسی کند.
مرتون استدلال می کند که دعا در صحرا به بهترین وجه شکوفا می شود. در اینجا، او نشان می دهد که چگونه می توان بیابان را در میان دنیای شلوغ پیدا کرد.
جایی که نماز شکوفا می شود، گنجینه ای از آموزش در مورد نماز را به روی مخاطبان گسترده تر باز می کند.
یک روایت مفید، تاریخ Novena و نقش آن در سنت کلیسا را ??بازگو می کند و زمینه را برای این دعاهای قدرتمند فراهم می کند.
در طول اعصار، عبادات، دعاها، و اعمال اجتماع قدیسان از جانب ارواح در برزخ، رنج کلیسا، ارائه شده است.کتاب دعا نویسی میل شدید قدیسان برای شفاعت برای ارواح مقدس آنها را وادار کرد که بی وقفه برای آرامش ابدی خود دعا کنند.
این کتاب الهام‌بخش نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید در این عمل خیریه الهی به مقدسین بپیوندید، از این طریق برای اعمالی که برای ارواح انجام می‌شود، به هدایای معنوی دست یابید.
--تجربیات دست اولی را که مقدسین با ارواح مقدس داشته اند
مشاهده کنید -- قدرت دعای شفاعت برای ارواح در عالم برزخ را
بیاموزید -- عبادت های فصلی و کمک های معنوی همه اعضای خانواده را آماده می کنند تا در امر ارواح دفاع کنند.