سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

یکی از ویژگیهای محاسبات پیشرفته مدرن ، روش کاربردی برنامه نویسی است. در این کتاب ، نویسندگان مقدمه ای بر ریاضیات ارائه می دهند که بر برنامه نویسی عملکردی تأکید دارند و بر درک تعریف و مشخصات-پیش شرط برنامه نویسی خوب و حل مسئله با رایانه تأکید می کنند. این کتاب مستقل است و نیاز به سطح پایینی از پیچیدگی ریاضی دارد و ممکن است به عنوان مقدمه ای بر ریاضیات برنامه نویسی مورد استفاده قرار گیرد.
صطلاح "تامین مالی پروژه" در حال حاضر تقریباً در هر زبانی در هر نقطه از جهان استفاده می شود. این راه حل نیازهای زیرساختی ، سرمایه گذاری عمومی و خصوصی است. در گذشته با موفقیت برای جمع آوری تریلیون ها دلار سرمایه مورد استفاده قرار گرفته است و قول می دهد که یکی از تکنیک های اصلی تامین مالی پروژه های سرمایه ای در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه باشد.
پروژه مالی با هدف ارائه:معرفی خواص سطوح کریستالی یک متن مقدماتی در مورد سطوح بلوری و خواص آنها است. انواع پدیده ها ، از جمله انتشار الکترون ، جذب و اکسیداسیون ، چسبندگی ، اصطکاک ، هسته و رشد اپیتاکسیال و کاتالیز ناهمگن ، با در نظر گرفتن جزئیات ساختار اتمی و الکترونیکی در ناحیه سطح توصیف می شود. این جلد از هفت فصل تشکیل شده است و با بحث ترمودینامیک سطوح ، همراه با پیکربندی تعادل در تقاطع واسط ها و آثار انحنای سطوح بلوری آغاز می شود. فصل بعدی به بررسی ویژگی های رابط ها در سیستم های چند جزء می پردازد و سپس تجزیه و تحلیل اندازه گیری های آزمایشی کشش سطحی در جامدات را بررسی می کند. ساختار اتمی سطوح بلوری و برخی جنبه های نظری مطالعات سطحی نیز در نظر گرفته شده است و روشهای تجربی مورد استفاده در چنین مطالعاتی شرح داده شده است. فصل پایانی به دو فرایند اتمی می پردازد که در تعدادی از واکنشها در سطوح بلوری دخیل هستند: انتشار اتمی سطحی و جذب. این کتاب برای مقاطع کارشناسی ارشد در برنامه درسی علوم مواد یا کسانی که کار تحقیقاتی را در زمینه یا مناطق مرتبط شروع می کنند ، در نظر گرفته شده است.دمه ای بر طیف سنجی جرمی پروتئین ، نمای کلی این تکنیک تحلیلی مهم ، در عین حال پیچیده را ارائه می دهد. بر خلاف بسیاری از روشهای دیگر که به طور خودکار یک نام پروتئین کاملاً منحصر به فرد به عنوان خروجی به دست می آورند ، طیف سنجی جرمی پروتئین به طور کلی نیاز به کسر هویت پروتئین از تعیین محصولات تکه تکه شدن پپتید دارد.ارائه اطلاعات مقدماتی برای دانشمندان و محققان جدید در این زمینه ، و همچنین بینش پیشرفته ای در مورد ارزیابی انتقادی نتایج طیف سنجی جرمی تجزیه و تحلیل شده توسط کامپیوتر و محدودیت های فعلی آنها
نمونه هایی از ابزارهای متداول MS از Bruker ، Applied Biosystems ، JEOL ، Thermo Scientific/Thermo Fisher Scientific ، IU و Waters را ارائه می دهد.
شامل برنامه های بیولوژیکی و اکتشاف ابزارهای تحلیلی و پایگاه های داده برای بیوانفورماتیک است
این کتاب خوانندگان را قادر می سازد که هم بفهمند و هم درک کنند که چگونه تعیین هویت پروتئین از داده های طیف سنج جرمی انجام می شود. پوشش با اصول فنی شامل آماده سازی ، ابزارها و تجزیه و تحلیل طیف سنجی پپتیدها و پروتئین ها ، قبل از بررسی کاربردهای کاربردهای بیولوژیکی ، بیوانفورماتیک ، پایگاه داده و منابع نرم افزاری آغاز می شود.
این کتاب با استناد به جدیدترین و مرتبط ترین کار در زمینه طیف سنجی جرمی بیولوژیکی ، برای محققان و دانشمندان جدید در این زمینه نوشته شده است ، اما همچنین منبع ایده آلی برای کسانی است که امیدوارند توانایی های تحلیلی خود را تقویت کنند.
*مرور کلی پروژه
*درک خطرات کلیدی مربوط به تامین مالی پروژه و تکنیک های کاهش ریسک
*تکنیک های ارزیابی موثر تامین مالی پروژه از نظر مالی و اعتباری
نویسنده بین بودجه رجوع و غیر رجوع تمایز قائل می شود ، به مسائل مربوط به امکان سنجی می پردازد ، طرف هایی را که به طور معمول در برنامه های تامین مالی پروژه مشارکت دارند ، مشخص می کند و تکنیک هایی را برای آماده سازی واقعی جریان نقدینگی توضیح می دهد.