سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

مقیاس شادی - داستان میزبانجر

 کنترل موفقیت آنلاین کسی ، مسئولیت بزرگی است ، ما فرآیندهای استخدام پیچیده ای را ایجاد کرده ایم تا مطمئن شویم که ما فقط بهترین ها را استخدام می کنیم . ما از تمام دانش خود برای ایجاد یک آکادمی داخلی داخلی هینگرجر برای آموزش متخصصان جدید خدمات مشتری استفاده کردیم که می توانند به این چالش دامن بزنند. با این حال ، این کافی نبود.

 

چالش

ما ابزارهای ارتباطی متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده ایم تا بتوانند از آنها برای جستجوی راهنمایی و پشتیبانی استفاده کنند. در ابتدا ، این شامل یک سیستم بلیط الکترونیکی سنتی بود ، که به معنی پاسخ طولانی و وضوح تأخیر بود. گزینه دیگر ورود به یک گپ زنده بود که زمان پاسخگویی را تسریع کرد ، اما با قطع ارتباط مشتری و از دست رفتن پیشرفت گفتگو ، اشکالاتی به وجود آورد.

 

تیم موفقیت مشتری به دلیل مشکلات فنی عقب نگه داشته شد و قادر به اطمینان از راه حلهای مؤثر برای کاربران انفرادی نبود.

 

"ما یک تیم شگفت انگیز از متخصصان بسیار ماهر داریم. ما تشخیص دادیم که این مشکل به جای محدود کردن نرم افزار به جای خود تیم مرتبط است. این نقطه شکست بود. ما به راحتی نمی توانیم خدمات به مشتریان ارائه دهیم که چیزی بهتر از ایده آل باشد. " داریوش گریگورویوا می گوید ، رئیس تیم موفقیت مشتری ما .

 

این چالش این بود که مشتریان ما بتوانند به روشی سریع ، آسان و کاربرپسند به دنبال کمک باشند.

 

تصمیم

تیم ما اجرای خدمات سریع و کارآمد را از نظر کمک های فوری پشتیبانی در اولویت قرار داده است. تنها راه معقول برای دستیابی به این هدف ، زندگی کامل و ضرب و شتم سیستم بلیط بود. به همین دلیل ، Intercom را انتخاب کردیم . این گزینه گزینه چت زنده به سبک مسنجر را ارائه می دهد که به مشتریان ما امکان می دهد هر زمان و بدون از دست دادن سابقه چت ، به مکالمه بپردازند.

 

سؤالات و سؤالات مشتری ما مستقیماً به اعضای تیم موفقیت رسیده است ، به این معنی که همه مسائل در محل حل شده است. و به این ترتیب ما این فرصت را داشتیم که ضمن حفظ کیفیت خدمات ، کارآمد باشیم.

 

Intercom راهی برای ما و مشتریان ما فراهم کرد.

 

وی گفت: "ما دیگر نیازی به نگرانی درمورد چت زنده و بلیط نداریم. ما دیگر به لطف سیستم چت سبک Messenger که Intercom ارائه می دهد ، دیگر مشتریان را برای جدا کردن چت ها از دست ندادیم. حتی ویژگی های ساده مانند اجرای GIF یک عامل کمک کننده بود. این یک رویکرد سالم تر و شخصی تر می افزاید. چیزی که هم مشتریان ما و هم متخصصان موفقیت مشتری دوست دارند ، " می گوید: داریوش .

 

شرکت اینترکام با کاهش زمان انتظار و کاهش صف به حداقل ممکن ، راهی برای ادغام تمرین عالی ارائه داد. پس از بروزرسانی ، زمان پاسخگویی از چند ساعت به دقیقه یا چند ثانیه منتقل شد ، در حالی که کیفیت خدمات به دلیل توجه مشتریانی که توجه فردی به نیازهای خود دارند ، افزایش یافته است.

 

جاده جلوتر

بازخورد مشتری همان چیزی است که ما را به جستجوی بهترین راه حل موجود انگیزه می دهد. افزایش مداوم استانداردها فقط با یک رویکرد مشتری محور ، از طریق تحقیق دقیق و با مشاهده کاربر به عنوان یک فرد ، و نه به دست آوردن یک گروه ، قابل دستیابی است. صرفنظر از این ، هدف این نیست که به سادگی به دلیل تغییر ، به روزرسانی های جدید پرش کنیم بلکه برای مقابله و به چالش کشیدن موارد موجود به منظور یافتن راه های بهتری برای دستیابی به مشتری و اطمینان از پیشرفت های ما ، تأثیر مثبتی را برای کاربر ایجاد می کنیم. اول باید

 

ارائه راههای بهتر و اندیشمندتر برای حل مشکلات در جاده پیش رو امری است که ما از دنبال کردن آن متوقف نخواهیم شد.

 

داستانهای برتر

معرفی PHP 7.4: عملکرد ، ویژگی ها ، استهلاک ها

11 دسامبر • مهندسی

 

معرفی PHP 7.4: عملکرد ، ویژگی ها ، استهلاک ها

بیشتر بخوانید

چگونه ما Sprints Design را در هاستینجر اجرا می کنیم

27 نوامبر • بازاریابی

 

چگونه ما Sprints Design را در هاستینجر اجرا می کنیم

بیشتر بخوانید

بهبود عملکرد وب سایت با LiteSpeed

29 ژوئیه • مهندسی

 

بهبود عملکرد وب سایت با LiteSpeed

بیشتر بخوانید

نویسنده

نویسنده

Art?ras B. / arturasbarisauskas

 

Art?ras یک نویسنده با تجربه است که برای Hostinger کار می کند. با آوردن دانش زیادی در مورد وردپرس و هاستینگ وب برای تیم ، وی سعی در نوشتن مطالب بکر در مورد هر موضوع مرتبط با IT دارد. او همچنین عاشق سگها است!

 

داستانهای مرتبط

Hostinger با Google Cloud Platform مشارکت دارد

27 مارس • اخبار

 

Hostinger با Google Cloud Platform مشارکت دارد

بیشتر بخوانید

اکنون Hostinger اکنون دامنه .icu را به همه کاربران پیشنهاد می کند

24 مارس • اخبار

 

اکنون Hostinger اکنون دامنه .icu را به همه کاربران پیشنهاد می کند

بیشتر بخوانید

 

27 سپتامبر • اخبار

 

شرکای Hostinger با Flock برای ارائه گزینه های ایمیل بهتر به مشتریان خود همکاری می کنند

بیشتر بخوانید

نویسنده

الکساندر فون گوگنبرگ

پاسخ دهید

09 آوریل 2020

 

چگونه می توانم با شخصی در مورد انتقال وب سایت خود به شما تماس بگیرم؟ من Arvixe دارم و از آنها بسیار ناراضی هستم که می خواستم بدانم که آیا وب سایت ها برای قیمت های ذکر شده https می شوند ، آیا به این ویژگی احتیاج دارم. می خواستم بدونم سایت ها از نظر google بهینه شده اند یا خیر. من یک نام دامنه دارم که به Arvixe پرداخت می شود و می خواستم بدانم که آیا من می توانم آن را حفظ کنم و آن را به سمت شما منتقل کنم ، آیا از توسعه وب سایت کمک می

Hostinger رتبه 1 در لیست وب سایت Planet را کسب کرد