سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

عکس ویرایش برنامه تم وردپرس

صفحه فرود برنامه با طراحی عالی ارائه می شود

 

شما یک برنامه ویرایش عکس ایجاد کرده اید و می دانید به دنبال مکانی مناسب برای معرفی آن به مخاطبان هستید. الگوی صفحه فرود برنامه ما را با انواع ابزارک بررسی کنید تا همه ملزومات را در آنها قرار دهید. هنگام ورود به این طرح با یک تصویر پس زمینه رنگارنگ با اندازه کامل روی صفحه نمایش ملاقات می کنید که به زودی موضوع پروژه شما را ارائه می دهد. سپس به توضیحات مختصر برنامه بروید و دکمه های مرتبط را مشاهده کنید که شما را به فروشگاه App و Google Play هدایت می کنند تا سریع آن را بارگیری کنید.

 

 

اختلاف منظر باعث می شود هنگام پیمایش صفحه ، جزئیات با شما جابجا شوند. نمونه کارها عظیم اجازه می دهد نمونه های ویرایش را با برنامه خود به نمایش بگذارید. الگوی صفحه فرود برنامه دارای طراحی ایده آل برای ارائه بدون ویجت ها و بخش های اضافی است. این بدان معناست که با استفاده از چنین ساختار قالب ساده ، کاربران می توانند به راحتی تمام توضیحات را پیدا کنند و با بسیاری از کلمات و عناصر اشتباه گرفته نشوند.

 

 

پروژه ویرایش عکس را معرفی کنید

 

 

ابزارک ابزارهای زیادی در الگوی صفحه فرود برنامه وجود دارد که می توانید اطلاعات مربوط به برنامه خود را در آن قرار دهید. علاوه بر پاراگراف های ساده ، می توانید پیدا کنید:

 

 

لیست آیکون ها و جعبه های تصویری برای ساخت محتوا و بهبود خوانایی متن شما با اضافه کردن دیدنی.

جدول قیمت گذاری برای نشان دادن قیمت ها و گفتن در مورد اینکه کاربران پس از خرید این بسته به چه صورت مناسب دریافت می کنند.

توصیفات برای نشان دادن نظر مشتریان در مورد پروژه شما. این ویجت نه تنها برای کاربران مفید است که تصمیم بگیرند برنامه شما را بخرند یا نه بلکه برای شما نیز مفید است تا بررسی کند آیا همه چیز خوب است؟

ویترین نمایشگاه برای نشان دادن چه مارک هایی به تیم شما پیوسته است.

فرم اشتراک برای بازدید کنندگان خود فرصتی برای پیگیری خبرنامه خود و آخرین نکات مربوط به عکاسی.

 

در عنوان صفحه ، منوی ناوبری را پیدا می کنید تا سریعاً بخش مورد نیاز را در صفحه فرود پیدا کنید. et € et دریافت کنیدâ €؟ دکمه نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد سریع برنامه را خریداری کنند.

 

 

در پایین صفحه ، نمادهای رسانه اجتماعی مرتبط وجود دارند که پیشنهاد می دهند حساب های خود را در رسانه های اجتماعی بررسی کنید بدون اینکه وقت خود را در جستجوی Google آنها تلف کنید.

 

 

تمام خلاقیت خود را نشان دهید

 

 

الگوی صفحه فرود برنامه با سازنده drag-n-drop Elementor ساخته شده است ، به همین دلیل است که تعمیر و سفارشی سازی آن یک کار ساده است. فقط ابزارک هایی را که می خواهید جایگزین یا تغییر دهید انتخاب کنید و آنها را در جایی که نیاز دارید قرار دهید. می توانید تصورات خود را آزاد کنید و ابزارک های دیگر را امتحان کنید. به عنوان مثال ، رتبه بندی ستاره ها برای دیدن نحوه ارزیابی پروژه شما توسط مردم. از اسلایدها استفاده کنید تا قبل و بعد از آن فواید استفاده از برنامه ویرایش عکس خود را نشان دهید. می توانید از این ایده ها و حتی بیشتر استفاده کنید.

 

 

اگر در مورد بی تجربگی در استفاده از Elementor نگران هستید ، به یاد داشته باشید که با خرید الگوی صفحه فرود برنامه ، یک پشتیبانی زنده 24 ساعته دریافت می کنید تا در تمام مشکلات به شما کمک کند. بلیط مربوط به سیستم پشتیبانی را در بازاری که قالب خریداری کرده اید پر کنید و منتظر جواب باشید. متخصصان مشکلات شما را در اسرع وقت حل می کنند.

 

1 بررسی برای این محصول

آیا می خواهید محصول را ارزیابی کنید؟ حتماً ابتدا آن را بخرید!

 

DP

دانیل پریرا اولیویرا

 

18 سپتامبر 2017 22:09

Foi o melhor site que comprei até hoje. طرح بندی Ficou perfeito o، onde pude modificar de uma forma muito simples e dinâmica. Gostei muito e tregono a todos que gostam de qualidade، e fino gosto!

سوال ها و جواب ها

لطفاً برای ترک نظر وارد شوید

 

 

اولین نفری باشید که سوالی می پرسد.