سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

بازتاب عملکرد فعلی با تمرکز مجدد بر ارزیابی های مبتنی بر عملکرد و مداخلات مبتنی بر شواهد ، توانبخشی شناختی و ادراکی: عملکرد بهینه سازی شامل تمام ابزارهایی است که برای تأثیر مثبت بر زندگی بیماران خود نیاز دارید. این منبع بالینی وضعیت توان بخشی شناختی و ادراکی را خلاصه ، برجسته و نقد سازنده می کند. این متن با ارتقا performance عملکرد بهتر فعالیتهای ضروری و معنی دار و کاهش محدودیت های مشارکت ، به شما کمک می کند تا کیفیت زندگی بیماران خود را ارتقا دهید.

  • جداول مداخله ای مبتنی بر شواهد بر بهبود عملکرد روزانه از طریق روش های اثبات شده تمرکز دارند.
  • جداول خلاصه ، کاربرد بالینی و خصوصیات روان سنجی هر ارزیابی را برجسته می کنند تا ابزار مورد نیاز برای انتخاب بهترین ارزیابی را برای هر بیمار در اختیار شما قرار دهند.
  • یک فصل کامل در مورد استفاده از مفاهیم شامل پنج مورد موردی است که هر یک در مورد داده های پیشینه و بررسی سوابق پزشکی ، یافته های ارزیابی ، ارزیابی ها ، اهداف بلند مدت ، اهداف کوتاه مدت و مداخلات / فعالیت های عملکردی برای کمک به شما در استفاده از نظریه ها و اصول از کتاب به موقعیت های دنیای واقعی.
  • ابزارهای یادگیری مفید از جمله اصطلاحات اصلی ، اهداف یادگیری و س Quesالات مرور به شما کمک می کنند تا اطلاعات مهم را به خاطر بسپارید