سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

مجازی سازی داده ها می تواند با انعطاف پذیری و چابکی بیشتری به اهداف شما کمک کند. بیاموزید که چیست و چگونه و چرا باید با مجازی سازی داده ها برای سیستم های هوش تجاری استفاده شود . در این کتاب ، نویسنده متخصص Rick van der Lans توضیح می دهد که چگونه سرورهای مجازی سازی داده کار می کنند ، از چه تکنیکی برای بهینه سازی دسترسی به منابع مختلف داده و نحوه استفاده از این محصولات در پروژه های مختلف استفاده می شود. شما خواهید آموخت که تفاوت بین این شکل جدید ادغام داده ها و اشکال قدیمی تر ، مانند ETL و تکثیر وجود دارد و درک روشنی از نحوه کار مجازی سازی داده ها به دست می آورید. مجازی سازی داده ها برای سیستم های هوش تجاریمزایا و معایب مجازی سازی داده ها را مشخص می کند و نشان می دهد که چگونه مجازی سازی داده ها باید در محیط انبار داده ها اعمال شوند. شما با درک جامعی از چگونگی انعطاف پذیری مجازی سازی داده ها برای انبار کردن داده ها و چگونگی سهولت در توسعه برنامه های عملیاتی BI آشنا خواهید شد. ون در لانز همچنین رابطه بین مجازی سازی داده ها و موضوعات مرتبط ، مانند مدیریت داده های اصلی ، حاکمیت و مدیریت اطلاعات را توصیف می کند ، بنابراین شما با یک درک بزرگ و همچنین تمام دانش عملی لازم برای مجازی سازی خود آشنا می شوید داده ها.
اولین کتاب مستقل در مورد مجازی سازی داده ها که به روش مستقل از محصول نحوه کارکرد فناوری مجازی سازی داده ها را توضیح می دهد.
مفاهیم را با استفاده از نمونه هایی که با محصولات تجاری موجود تولید شده است ، نشان می دهد.
به شما نشان می دهد چگونه با پیروی از دستورالعمل های کاربردی استفاده از مجازی سازی داده ها ، چالش های رایج ادغام داده ها مانند کیفیت داده ها ، تداخل سیستم و عملکرد کلی را حل کنید.
فوراً با سه فصل از راهنماهای عملی کاربردی ، مجازی سازی داده ها را اعمال کنید.
درک کلی تصویر مجازی سازی داده ها و ارتباط آن با حاکمیت داده ها و مدیریت اطلاعات.