سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

برنامه های کاربردی را که با منابع داده از راه دور در ارتباط هستند طراحی و ایجاد کنید. شما آشنایی کاملی با جدیدترین ابزارهای Flash Builder دارید که می آموزد چگونه می توانید از جادوگران داخلی ، MXML یا ActionScript 3 خالص برای ساختن برنامه های غنی از اطلاعات برای برنامه های مرورگر یا AIR استفاده کنید. آموزشهای دستی در هر تکرار از جمله ایجاد تعامل با کاربر ، نمودار ، تلفیق صدا و تصویر ، شخصی سازی رابط کاربر ، شما را راهنمایی می کنند. و یک مخزن کد ، کدهای قابل استفاده مجدد را فراهم می کند که می توانید آنها را اصلاح کرده و در برنامه های خود مستقر کنید.
ا 70 ترابایت و در حال رشد ، انبار داده وال مارت همچنان بزرگترین ، بلند پروازانه ترین و مسلماً موفق ترین پایگاه داده تجاری است. انبارداری داده: که توسط یکی از شخصیت های اصلی در طراحی و ساخت آن نوشته شده است : استفاده از مدل وال مارت دیدی درونی از این پروژه عظیم به شما می دهد. به طور مداوم از این مثال استفاده می کنید ، نویسنده اصول کلی و تکنیک های خاصی را که باید درک کنید به شما می آموزد تا بخشی ارزشمند از پروژه انبار داده خود سازمان خود باشید ، هر چند بزرگ یا کوچک. شما با یک درک عملی از جنبه های تجاری و فنی ساخت یک انبار داده برای ذخیره سازی و دسترسی به داده ها به روشی مفید استراتژیک ظهور خواهید
آنچه این کتاب را بیشتر متمایز می کند ، تمرکز آن بر نیازهای اطلاعاتی شرکت های خرده فروشی است - از جمله در بازار و مسائل سازمانی که بر جمع آوری و استفاده از داده ها تأثیر می گذارد. اگر خرده فروشی زمینه شما باشد ، با توسعه و اجرای راه حل ایده آل انبار داده شرکت خود ، این کتاب بسیار ارزشمند خواهد بود.
نبارداری داده در عصر داده های بزرگ به شما و سازمان شما کمک می کند تا با انبار داده های موجود خود از داده های غیر ساختاری نهایت استفاده را ببرید.
همانطور که Big Data به انقلابی در نحوه استفاده از داده ادامه می دهد ، نیازی به ایجاد سردرگمی بیشتر نیست. نویسنده متخصص Krish Krishnan به شما کمک می کند تا درک کنید که Big Data چگونه با جزئیات روشن و مختصر در دنیای انبار داده ها قرار می گیرد. این کتاب در سه قسمت مجزا ارائه شده است. در بخش 1 ، داده های بزرگ ، فناوری های آن و موارد استفاده از پذیرندگان اولیه مورد بحث قرار می گیرد. قسمت 2 به انبار کردن داده ها ، کاستی ها و گزینه های جدید معماری ، بارهای کاری و تکنیک های ادغام Big Data و انبار داده می پردازد. قسمت 3 مربوط به حاکمیت داده ها ، تجسم داده ها ، مدیریت چرخه عمر اطلاعات ، دانشمندان داده و اجرای یک انبار داده آماده Big Data است. ضمائم گسترده شامل مطالعات موردی از پیاده سازی فروشندگان و بخش ویژه ای در مورد چگونگی ایجاد کارخانه اطلاعات مراقبت های بهداشتی است.
در نهایت ، این کتاب به شما کمک می کند تا در میان لایه های پیچیده Big Data و ذخیره سازی داده ها حرکت کنید و در عین حال اطلاعاتی در مورد چگونگی فکر موثر در مورد استفاده از همه این فن آوری ها و معماری ها برای طراحی انبار داده نسل بعدی به شما کمک می کند.بیاموزید که چگونه Big Data را با ادغام م effectivelyثر آنها در انبار داده خود ، اهرم کنید.
شامل مثالهایی در دنیای واقعی و مواردی را که به وضوح Hadoop ، NoSQL ، HBASE ، Hive و سایر فناوری های Big Data را نشان می دهد ، استفاده می کند.
بدانید که چگونه زیرساخت انبار داده فعلی خود را بهینه و تنظیم کنید و زیرساخت های جدیدتر را با حجم کار و نیازهای پردازش داده منطبق کنید