سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

ما برای خرید دوربین دیجیتال آنلاین می شوید. به زودی ، ارزان پروژه متوجه می شوید که دوربین گرانتری نسبت به آنچه که در نظر داشتید ، به همراه باتری ، شارژر و نرم افزار گرافیکی اضافی خریداری کرده اید - همه اینها را به سفارش خرده فروش ارائه می دهید.
از خریدهایتان خوشحال هستید؟ خرده فروش مطمئناً چنین است و اگر شما هم باشید ، می توان گفت که شما هر دو ذینفع "صمیمیت مشتری" هستید که از طریق تبدیل داده های جمع آوری شده در طی این بازدید یا ذخیره شده از بازدیدهای قبلی به هوش تجاری واقعی قابل استفاده واقعی است. زمان.
انبارداری داده و هوش تجاری برای تجارت الکترونیکی کاوش عملی نوآوری های فن آوری است که از طریق آن ذخیره سازی داده های سنتی در این برنامه و سایر برنامه های تجارت الکترونیکی با ضعف کمتر انجام می شود ، مانند برنامه های موجود در B2B ، G2C ، B2G و مدل های B2E. نویسندگان ، فن آوری های اصلی و محصولات تجاری مورد استفاده امروز را مورد بررسی قرار می دهند ، و درک مفصلی از چگونگی استقرار داده های مشتری و محصول به روشهایی که مطابق با نیازهای منحصر به فرد بازار آنلاین باشد ، به ویژه اگر شما بخشی از آجر هستید ، را ارائه می دهند. و شرکت ملات با آرمان های آنلاین خاص. با این کار ، آنها یک پرونده قدرتمند برای سرمایه گذاری و توسعه تهاجمی این رویکردها ایجاد می کنند ، که با رشد و بلوغ تجارت الکترونیکی احتمالاً برندگان را از بازندگان جدا می کند.پایگاه داده: عملکرد برنامه نویسی اصول مقدمه ای بر اصول اساسی سیستم های پایگاه داده است. این کتاب بر برنامه نویسی پایگاه داده و روابط بین اصول ، برنامه نویسی و عملکرد تمرکز دارد. این کتاب که در 10 فصل تنظیم شده است ، با مروری بر اصول طراحی پایگاه داده آغاز می شود و معرفی کاملی از مفاهیم استفاده شده توسط DBA است. این متن سپس زمینه را در بسیاری از مفاهیم انتزاعی مدل رابطه ای فراهم می کند. در فصل های دیگر ، SQL ، توصیف توانایی های آن و پوشش عبارات و توابع زبان برنامه نویسی ، SQL را معرفی می کنند. این کتاب همچنین مقدمه ای بر SQL جاسازی شده و SQL پویا است که به اندازه کافی دقیق است تا دانش آموزان را قادر به شروع بلافاصله نوشتن برنامه های پایگاه داده کند. فصل آخر به برخی از انگیزه های سیستم های پایگاه داده شامل چندین پردازنده مرکزی ، از جمله مشتری-سرور و تراکنش های توزیع شده می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای مدیران پایگاه داده ، برنامه نویسان برنامه ها ، کاربران متخصص و کاربران نهایی است.