سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیلارین

نظر

توالی های نوکلئوتیدی 1986/1987 ، جلد VIII: دایرکتوری پایگاه داده و شاخص های اصلی داده هایی را نشان می دهد که نشان دهنده اطلاعات موجودجیم گری به جلو ، با فصول دعوت شده توسط جو سلکو و آلبرتو لرنرشامل مشارکت های صنعتی بیل مک کنا (RedBrick / Informix) ، هانی صلیب (Oracle) ، تیم شتلر (TimesTen) ، جودی اسمیت (Deutsche Bank) و رون یوریتا (IBM) است.
کل محیط سیستم را پوشش می دهد: سخت افزار ، سیستم عامل ، معاملات ، شاخص ها ، نمایش داده شد ، طراحی جدول و تجزیه و تحلیل برنامه
شامل آزمایشاتی (اسکریپت های موجود در سایت نویسنده) برای کمک به شما در تأیید اثر بخشی سیستم در محیط خود
ارائه موضوعات خاص ، از جمله ذخیره سازی داده ها ، پشتیبانی وب ، پایگاه داده های حافظه اصلی ، پایگاه داده های تخصصی و سری زمانی مالی
تکنیک های نظارت بر عملکرد را توصیف می کند که به شما کمک می کند مشکلات را شناسایی و عیب یابی کنید در GenBank Release 44.0 در اوت 1986 است. این کتاب اطلاعات مربوط به همکاری بین المللی منحصر به فرد بین دو کتابخانه پیشرو توالی نوکلئوتید را ارائه می دهد ، یکی مستقر در اروپا و یکی در ایالات متحده است. این جلد که در 13 بخش سازمان یافته است ، با مروری بر توالی ها ، برخی از اطلاعات اساسی شناسایی و برخی از حاشیه نویسی های بیولوژیکی آغاز می شود. این متن سپس به بحث در مورد EMBL Nucleotide Sequence Data Library ، یک مرکز بین المللی تحقیقات بنیادی با تأکید اصلی در زمینه های زیست شناسی سلول ، ساختارهای مولکولی ، ابزار دقیق و تمایز می پردازد. در این کتاب همچنین در مورد بانک اطلاعاتی GenBank که در سال 1982 توسط انستیتوی ملی علوم پزشکی عمومی (NIGMS) موسسه ملی بهداشت آمریکا (NIH) تأسیس شد ، بحث می شود. این کتاب منبع ارزشمندی برای زیست شناسان مولکولی و سایر محققان است که تعداد زیادی توالی DNA و RNA گزارش شده را جمع آوری کرده و به صورت قابل خواندن توسط کامپیوتر در دسترس قرار می دهند.سیستم های مدیریت پایگاه داده: درک و بکارگیری فناوری پایگاه داده بر روی فرایندها ، روش ها ، تکنیک ها و رویکردهای درگیر در سیستم های مدیریت پایگاه داده (DBMS) تمرکز دارد. این کتاب ابتدا نگاهی به استانداردهای پایگاه داده ANSI و برنامه ها و اجزای DBMS دارد. بحث بر روی م componentsلفه های برنامه و م componentsلفه های DBMS ، اجرای برنامه ارتباط پویا ، مشکلات و مزایای DBMS های رابطه پویا ، ماهیت یک برنامه ارتباط پویا ، استانداردهای ANSI / NDL و DBMS تمرکز دارد. سپس نسخه خطی درباره پایگاه داده منطقی ، بازجویی و پایگاه داده فیزیکی تأمل می کند. عناوین شامل انتخاب زبان مناسب برای بازجویی ، زبان روش گرا ، قابلیت کنترل سیستم ، DBMS ها و جهت گیری زبان ، اجزای منطقی پایگاه داده و زبان تعریف داده ها است. این نشریه کنترل سیستم ، شامل اجزای کنترل سیستم ، مسیرهای ممیزی ، سازماندهی مجدد ، عملیات همزمان ، پردازش چندین پایگاه داده ، امنیت و حریم خصوصی ، تفاوت های استاتیکی و پویایی کنترل سیستم و نصب و نگهداری را بررسی می کند. متن منبع اطلاعاتی ارزشمندی برای مهندسان کامپیوتر و محققانی است که علاقه مند به کاوش در کاربردهای فناوری پایگاه داده هستند.
این کتاب برای طراحان پایگاه داده و سرپرستان پایگاه داده است که از Visio استفاده می کنند ، که م databaseلفه پایگاه داده مجموعه Microsoft .NET برای Enterprise Architect است. همچنین در اشتراک های MSDN موجود است. این تنها راهنمای این محصول است که به DBA ها می گوید چگونه کار خود را انجام دهند. این کتاب گرچه در درجه اول بر روی ویژگی های ابزار متمرکز است ، همچنین مقدمه ای برای مدل سازی داده ها ، و شامل توصیه های عملی در مورد مدیریت پروژه های پایگاه داده است. نویسنده اصلی مدیر برنامه راه حل های مدل سازی پایگاه داده VEA بود.تنظیم پایگاه داده برای عملکرد بهینه به معنای بیشتر از دنبال کردن چند مرحله کوتاه در یک راهنمای خاص فروشنده است. برای حداکثر پیشرفت ، شما به یک دانش گسترده و عمیق در مورد اصول اساسی تنظیم ، توانایی جمع آوری داده ها به روش سیستماتیک و مهارت برای سرعت بخشیدن به سیستم خود نیاز دارید. این یک هنر و همچنین یک علم است و تنظیم پایگاه داده: اصول ، آزمایش ها و روش های عیب یابی به شما کمک می کند مهارت های قابل حمل را ایجاد کنید که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از سیستم های پایگاه داده را بر روی بسیاری از سخت افزارها و سیستم عامل ها تنظیم کنید. بعلاوه ، این مهارتها ، همراه با اسکریپتهای ارائه شده برای تأیید نتایج ، دقیقاً همان چیزی است که شما برای ارزیابی محصولات رقابتی پایگاه داده و انتخاب صحیح به آنها نیاز دارید.